Welkom

Hallo

Welkom op mijn website.Op deze site hou ik je op de hoogte van mijn bouwwerken.

Hier rechts naast vind je de onderwerpen van deze site.

Wil je reageren op een van mijn berichten? Dat kan door te drukken op reacties bij het desbetreffende bericht. Je hoeft geen lid hiervoor te zijn.

Groeten,
Olaf

zaterdag 4 november 2017

Eurospoor 2017

Hallo

Zo terug van Eurospoor 2017. Heb 400 foto's en 2 uur film te verwerken dus dat duurt nog effe. Maar ik wil nu al wel melden dat mijn virtuele baan er mooi bij stond.

Van het Miniworld Rotterdam team nog een mooi boek en DVD gekregen! De komende jaren gaan we nog nauw samenwerken.

Verder had ik nog wat figuren nodig voor mijn eigen beurs tram baantje dus die ook gekocht.

Tot zo ver even.

Olaf




Geen opmerkingen:

Een reactie posten