Welkom

Hallo

Welkom op mijn website.Op deze site hou ik je op de hoogte van mijn bouwwerken.

Hier rechts naast vind je de onderwerpen van deze site.

Wil je reageren op een van mijn berichten? Dat kan door te drukken op reacties bij het desbetreffende bericht. Je hoeft geen lid hiervoor te zijn.

Groeten,
Olaf

zaterdag 19 augustus 2017

N scale vlog 173. Aanpassing achtergrond, gras, huisrijen en rok.

Hallo

N scale vlog 173. Aanpassing achtergrond, gras, huisrijen en rok.   https://youtu.be/Ah88p27g1XQ



De achtergrond stak nog uit en dat is nu ook verholpen. Nu staat het een stuk beter en ik stoot mijn hoofd er niet meer tegenaan. Verder is een een begin gemaakt met een stuk grasveld. Eerst wou ik daar huizen hebben maar ik heb geen zin meer om nog meer huizen te maken. En wat groen op de baan vind ik ook wel fijn. Alle huizen zijn nu ook op de ondergrond vastgelijmd. En verder is nu ook nog de rok gemonteerd. Het ziet er nu steeds meer beurs waardiger uit.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten