Welkom

Hallo

Welkom op mijn website.Op deze site hou ik je op de hoogte van mijn bouwwerken.

Hier rechts naast vind je de onderwerpen van deze site.

Wil je reageren op een van mijn berichten? Dat kan door te drukken op reacties bij het desbetreffende bericht. Je hoeft geen lid hiervoor te zijn.

Groeten,
Olaf

zondag 12 juli 2015

N scale vlog 105. Logo frieslijst, opslagtank afdekken, mal maken, hars gieten.

Hallo

N scale vlog 105 is nu online. http://youtu.be/NmIQ0BCXLoc

In de vlog zie je het logo wat ik geplot heb voor de frieslijst. De opslagtanks heb ik nu ook afgedekt met 0.3mm polysytreen. En verder een uitgebreid verslag mijn eerste siliconen rubber mal. In de mal giet ik polyurethaan giethars.

Hieronder de foto's. Klik voor grotere foto's.























Geen opmerkingen:

Een reactie posten