Welkom

Hallo

Welkom op mijn website.Op deze site hou ik je op de hoogte van mijn bouwwerken.

Hier rechts naast vind je de onderwerpen van deze site.

Wil je reageren op een van mijn berichten? Dat kan door te drukken op reacties bij het desbetreffende bericht. Je hoeft geen lid hiervoor te zijn.

Groeten,
Olaf

zondag 14 juni 2015

Beurs modulebaan: "De binnenhaven". Frieslijst, achtergrond, pootversteviging, water met acrylaatkit.

Hallo

Zo, deze week ook weer verder met de baan. Met meeste constructiewerk is nu af. De frieslijst hangt nu ook aan de baan. De poten zijn verstevigd. Er is een begin gemaakt met de achtergrond. En ik heb nu een 2e poging gedaan voor het water. Deze keer met acrylaatkit.

In vlog 101 diverse beelden van dit alles. http://youtu.be/qy--84xQILg

Hieronder de foto's.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten